måndag 1 mars 2010

Valentinas dröm

Drömde idag om en kille som jag är intresserad av, han är även intressread av mig. och just nu lär vi bara känna varandra men jag är jätte förtjust i honom!
så här är det. drömde att jag var hemma hos honom med både min familj och hans familj och han hade ett hus på 13 våningar. vi åkte i hissen och strulade i hissen som bara den. sedan helt plöstligt var jag och min mamma i en bröllopsbutik och jag köpte en bröllopsklänning. efter att vi hade gått hem så ångrade jag mig och började tycka att klännigen var OTROLIGT FUL. jag hade paniiiiiik och ville bara byta klänningen. jag gick ut i altanen utanför huset och där var den killen. jag bad honom hjälpa mig med min klänning. dragkedjan där bak hade öppnats.. och jag ville attt han skulle hjälpa mig stänga den. han försökte göra det men den öppnades och han stängde den på fel sätt hela tiden. Jag gick sedan till butiken och pratade med butiksbiträdet.. jag sa: snälla, jag måste verkligen få byta denna klänning den är så ful. jag har ångrat mig och jag vill ha en annan från er butik (vilket inte alls var sant ville lämna tillbaka den helt och leta klänning i en annan butik). butiksbiträdet svarade: men har ni bokat blommor, festlokal, limousine? jag: men det är på gång. (vilket det inte alls var, jag ljög igen). jag bad henne att få lämna tillbaka klänningen som jag hade haft på mig under hela dagen egentligen... hon log snällt mot mig... och jag tänkte jaa jag kanske får!

men jag vaknade sedan upp och fick aldrig veta vad som hände.

vill verkligen veta vad min dröm betyder!! hoppas ni svarar!!!
tack.



Lite snabbt låter det som om du gillar den här killen men är osäker på om han är rätt för dig; dels för att han bor i ett hus med tretton våningar och många(inte jag, dock)ser det numret som ett oturstal och av drömmen om klänningen så gissar jag att du känner sig osäker på om du är tillräckligt snygg för honom(klänningar har med självkänsla att göra, om man känner sig kvinnligt fin eller inte). Dessutom tror jag att du är osäker på vad han tycker om dig och ditt utseende, och jag drar den slutsatsen genom att han är den i drömmen som försöker stänga dragkedjan på klänningen(alltså klargöra för dig hur ditt utseende är)men hela tiden gör det på fel sätt. Kanske är det en kille som säger "Du är skitsnygg"fast du mest vill och behöver höra att du inte behöver ändra på dig alls utan är bäst precis som du är.

Butiksbiträdet i din dröm är den delen av dig själv som försöker sälja den här klänningen/bilden av utssendet till dig men du vill inte ha det utseendet utan byta det mot ett annat.

Slutsatsen blir att du i stort är osäker och missnöjd med ditt utseende. Sluta med det. Det finns bara ett enda Du själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte om det är här som man ska skriva sin dröm men jag testar iaf:P

för att förklara lite kort innan. Min pappa dog för 4 månader sen i cancer. Gick väldigt fort och jag vet inte riktigt om jag har förstått allt som hänt än (vill nog inte riktigt förstå)..

Men nu drömmer ja typ att han kommer in i min dörr (jag har flyttat så bor inte hemma längre) och säger bara att han ska ut och springa och kommer tillbaka snart in och ut hela tiden. eller så ligger han hemma och sover och är helt slö i kroppen....

de där skrämmer verkligen skiten ur mig.. klart jag vill att hans ka finnas men i drömmen så VET jag ju att han är död också liksom....men ja KAN springa iväg i drömmen... kan jag d inte ibland så kan ja liksom flaxa med armarna så ja kan flyga upp i luften istället...

va betyder det? betyder de nånting eller är det kanske bara nån slags konstig sorgearbetsgrej...

hoppas att ni svarar!" skulle betyda mycket.. kram

ALICE sa...

OK, här är min dröm :)
Jag ska berätta lite innan att den handlar om en kille jag varit på g med men han sa för några dagar sedan att han visste inte om han var intresserad, men sen var jag på fest med honom igår, och inatt drömde jag detta:

jag sprang fram till honom och kramade honom och släppte inte taget (han kramade tillbaka), så efter en stund sa han: " varför kramar du mig?" så tittade jag på honom och sa "jag släpper inte taget förrens du gör det.." jag tror jag grät också för allt var ganska suddigt och det var lite mörkt(vi 2 var i fokus), men jag var liksom trygg i hans famn. Jag är inte säker men jag har för mig han höll kvar och släppte efter en stund, men jag vet inte.. allt blev väldigt suddigt i slutet och övergick till en annan dröm tror jag..