söndag 21 mars 2010

Fridas dröm om bilresa

Det här är alltså min dröm:

Jag drömde att min kompis hade lånat sin pappas bil och körde den (hon har inte körkort) och jag och en till kompis satt i baksätena. Så körde hon in på ett zoo, ett sånt där man kan köra bil för att kolla på djuren. Sen helt plötsligt kom det ett trästaket framför bilen som vi krockade med, sen svängde vi runt för att köra därifrån då krockade vi med en giraff. Kompisen i baksätet med mig blödde (blev skadad), men tror inte att någon annan gjorde det.

Så det va min dröm. hehe


Jaha du. Det låter som om du är med om saker i livet som du inte tycker du har kontroll över, att du bara låter dig dras med men kanske inte tycker det är så roligt hela tiden. Kanske är det den kompis som körde bilen i drömmen som du tycker styr för mycket och drar in dig och den andra kompisen på konstiga saker, och att ni far illa av det. Du får fundera ut vad giraffen betyder för dig, om det är ett djur som du gillar mycket så betyder det att du på den här resan förstör saker du gillar, och tvärtom, om du inte gillar giraffer så tycker du ändå att det ligger något roligt i den här resan ni tar, och att det är lite roligt att bryta mot vissa regler.

Inga kommentarer: