tisdag 28 oktober 2008

Natalies dröm

Jag har haft en drömm som jag väldigt gärna skulle vilja ha tydd.
1, Kort efter att jag gjort slut med min pojkvän Stefan (är nu tillsammans igen) så drömde jag följande: Jag gick med Stefan på en stig och helt plötsligt börjar vildsin att jaga oss och vi börjar att springa. Vi kommer ifrån de och hamnar på udden av ö. LÄgger oss ner och tittar på solnedgången. När jag börjar att öppna upp första knappen på skjortan så är det helt plötsligt en annan kille som heter Dean ( en kille jag hade det på G med, jag gjorde slut för honom)När jag sedan kysserhonm är det en annan, nämligen Nicklas (en kille som varit kär i mig 3 ggr) När vi sedan reser oss för att gå iväg så är det Stefan igen.

Bakgrundsfakta: Stefan och jag var ett par i 2 år innan jag gjorde slut för Dean. Jag var väldigt osäker och är nog det fortfarande trots att jag är tilbaka hos Stefan. Dean är en kille från England som jag har en del gemensamt med och som jag känner väldig starkt för. Nicklas är en kompis till mig som har varit är i mig under en längre tid dock vet jag inte vad han känner idag. I honom ser jag en trygghet, en kille jag kan lita på.

Tack så mycket, Nathalie




Hej Nathalie!
Jag tycker det låter som om du har hangups på alla dina ex och att du måste bestämma dig för en av dem eller vara helt singel ett tag. Man kan faktiskt inte äta kakan och ha den kvar. Om du är osäker på Stefan så var schysst mot honom så att han inte tror att du valt honom medan du egentligen är osäker. För vill man verkligen själv vara den som är någons andrahandsval? Skulle du vilja vara tillsammans med Dean t ex och sen veta att han egentligen vill ha nån annan?

1 kommentar:

Dubbelörn sa...

Mardrömmar

Det är sällan jag har mardrömmar numera men när jag har en o i perioder när jag haft sådana då drömmer jag oftast om min man!

Jag drömmer att jag blir jagad av någon, är helt skräckslagen så jag får inte ut ett ljud. Hur jag än försöker att skrika så kommer det bara ut ett svagt ljud. Jag kämpar så för att få ut ett rop om hjälp. Jag får syn på min man men han hör inte mina försök till rop, el så tittar han bara o går...
Väcks oftast då av min man (!) eftersom jag kvider o "skriker" i sömnen.

Anna