tisdag 28 oktober 2008

Dröm om drömhus

Har under flera års tid haft en återkommande dröm. Den är nästan identisk var gång o det känns som jag drömt nästan samma dröm.
Jag befinner mig i ett vackert stort o gammalt hus med en massa rum. Huset är mitt drömhus!
Jag går runt, är lycklig o hittar var gång nya rum i huset som jag glömt att de fanns. Blir alltid lika överraskad över att finna dessa oupptäckta rum o planerar sedan över hur jag ska använda dem. Huset ser nästan alltid ut på samma sätt. Mitt drömhus, ett gammalt gediget hus med kakelugnar, öppnar spisar o med en massa rum.
När jag sedan vaknar fr drömmen har jag alltid en lyckokänsla i kroppen...
Den här drömmen har jag haft i säkert 10 års tid, från o till...



Hej! Det här är en oerhört positiv och ljus dröm som du ska vara glad och stolt över att du drömmer. Huset du går runt i är du själv och det betyder att du är i ett stadie av djupt grundat sjävförtroende och att du har en tydlig självkänsla. Att du går runt och upptäcker nya rum i det här huset är för att du hittar nya sidor hos dig själv, sidor som gör dig glad och lycklig.
Du är helt enkelt i ett stadie i ditt liv som du trivs väldigt bra med. Du är helt klart på rätt väg.

Inga kommentarer: