lördag 15 maj 2010

Camillas dröm om pojkvän

Camilla sa...

Hej jag har nu under en tid börja drömma om min pojkvän som gick bort för två år sedan, kanske borde tilägga att vi har barn ihop... drömmarna är alltid olika..

1.ibland så kommer han till mig sen när jag ska ta tag i honom så försvinner han, jag ser han men han är för långt borta men ändå så nära..

2. drömmen jag drömmde inatt vi är tillsammans igen han kommer tillbaka efter att ha varit långt borta jag har saknat honom men är fortfarande jättearg på honom sen säger han att han måste åka iväg så vi bråkar sen vaknar jag.

Jag vaknar alltid upp och tror att han lever vilket gör att när jag drömmer om honom så funkar inte mitt riktiga liv så bra måste intala mig själv att han är död hela tiden för drömmarna är så verkliga.. snälla tyd mina drömmar får panik snart...


Dröm ett handlar om saknaden, du kanske känner att han är nära ibland men vet att det inte går att hålla om honom. Jag beklagar din förlust. Det tar olika tid för alla att bearbeta sorg, och jag tror alla dina drömmar handlar om din saknad. Men jag tror benhårt på att dem vi älskar aldrig är långt borta, och att man kan prata med dem när man vill. Eftersom jag tror på att de vakar över oss så kanske han besöker dig när du sover för det är då det är lättast för dig att höra honom och känna hans närvaro.

I dröm nr två pendlar du mellan kärlek och förtvivlan och är kanske arg på honom ibland när du är vaken, vilket speglas i drömmen. Jag tycker du ska ge dig själv mer tid att sörja honom, och att du inte ska må dåligt av att ibland vara förbannad. Låt alla känslor finnas! Låt dem inte ta över bara, så att det är allt som finns. Om det hjälper dig så prata med honom, kanske innan du ska somna, eller bara rakt ut i rummet om du tycker det känns bäst. Om han återkommer och känns så verklig att du vaknar och blir ledsen så är det antagligen många saker du känner att du fortfarande vill säga till honom, så säg dem.

29 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,

Inatt drömde jag att jag hade en liten baby, en flicka. Jag har aldrig varit särskilt barnkär (snarare lite rädd för barns uppmärksamhet för mig bland andra människor) eller någonsin längtat efter barn, jag tänker mer så att när den stora äkta kärleken dyker upp och det förhållandet är tryggt, det är då dem känslorna för att stadga mig med allt annat inklusive barn kommer komma. Jag är snart 27 år och singel sedan några månader efter ett ettårigt förhållande. Jag gjorde slut och det är det bästa beslutet jag tagit.

I drömmen så är jag så lugn och trygg med denna flicka, det finns ingen pappa involverad, det är bara jag och hon. Vi är bland annat hemma hos mina föräldrar där vi bara är några dagar och kopplar av. Eftersom drömmen går känner jag mer och mer för flickan och känner verkligen en sån värme och kärlek för henne som jag kan tänka mig att man känner för sina barn. Jag är riktigt lycklig i drömmen. Min bror som är i min ålder är också med och får höra en gullig liten historia om när hon skrattar för första gången när jag killar henne under hakan. Och han blir helt varm i blicken också. Min bror mår väldigt dåligt just nu i verkliga livet. Drömmen är väldigt lugn och handlar om att jag kelar med henne.

Det är klart jag längtar efter den riktiga kärleken och allt detta någon gång i framtiden så jag själv kan gissa att det är några sådana känslor som kommit upp till ytan men kan ni se något annat i den? Jag kan också nämna att jag fått kommentarer från släktingar senaste tiden om att jag är 27 och singel, vilket jag själv är väldigt nöjd med men folk runtomkring verkar tycka att det är dags snart.

Mvh Sara

Anonym sa...

hej!

i två nätter nu (ej i rad), har jag drömt att jag är så extremt törstig. I båda drömmarna har jag försökt släcka törsten. Ena drömmen (första) klunkade jag litervis med coca cola. Jag drack hur mycket som helst men var fortfarande helt sinnessjukt törstig. I andra drömmen drack jag både coca cola och vatten.

Vad betyder det?

Foxears sa...

Hej, jag skulle vilja ha tydning på denna väldigt lugna men uppenbart metaforiska dröm som jag hade inatt. Lugnet i drömmen är det som förvånar mig eftersom jag för tillfället har hög tentastress. I alla fall:

Jag stod på en brygga och såg en båt som guppade några meter utanför. Båten såg ut som en stor mörk eka med en mast. På masten fanns ett blått segel som var ihopfällt. Seglet fick mig att tänka på blåa underlakan, med den enkla skillnad att seglet inte var urtvättat. Hela båten var som tagen ur en vacker tavla och jag tänkte att det var sällan man fick se en sådan fin båt i verkligheten. Jag tänkte att jag skulle simma ut och hämta båten så den inte låg bortglömd. Jag dök i vattnet och simmade fram till aktern där jag tog tag i båten och försökte simma tillbaka, men det var i princip omöjligt. Personen som jag varit med på bryggan ropade till mig att båten var konstruerad på ett sätt att den inte kunde åka baklänges. Jag simmade då fram till fören istället och simmade med båten mot en annan brygga lite lite längre bort för att jag skulle slippa vända den.

Anna sa...

Drömde att min son som är 2 1/2 drunknade. Han föll i från bryggan och jag ropade på min man som dök i efter honom. Han dök ner 2 ggr men fann inte sonen. Vi har 4 barn två flickor 14 o 12, och två pojkar 7 och 2 1/2. Det var en så verklig dröm. Bryggan han i drömmen föll från var den där vi har vår båt. Senare i drömmen så var det även en av flickorna som var död hon måste ha dött innan lillen men där finns inget mer specifikt. Såg ej hur.

Camilla sa...

tack så mycket <3

Anonym sa...

I natt drömde jag om min kompis som ligger medvetslös efter en hjärnblödning. Det jag drömde var att hon gick runt flera varv i en rondell (liten) Jag såg bara baksidan av henne och hennes långa röda hår fladdrade i vinden.

Mvh Kicki

Anonym sa...

Hej vilken rolig blogg:D jag har en dröm som var väldigt spännande och som skulle vara rolig att få tolkad.

jag var i ett hus och sprang ner för en spiraltrappa. Efter varje trapp så kom man till ett plan med olika teman och tider. Ett plan var fullt av antika grejer och lite museumaktit. den andra våningen var tom och lite mörk, man kunde se ut genom ett fönster och då var det inkatiden man såg. när jag var på den våningen så började jag känna mig jagad så jag sprang ner en trappa till och då blev det mörkt tills jag kom ut i en värld som liknade den värld vi lever idag men mycket gladare. Alla var positiva och välkommnade. jag möte ett par killar och hälsade på dem, de var väldigt nyfikna då alla kände alla och det var ovanligt att de kom nya dit. så gick jag in i en affär och såg en jättefin jacka, jag frågade en av tjejerna om den var gjord i ull och de var den men tjejen tittade på sin kollega och mena på att ull var bra men det fanns nå ännu bättre som inte riktigt blivit påhittat än men kvinnan var det på spåret. då fråga jag vad den kosta och hon sa 250kr. oj vad billigt sa jag för där jag kommer ifrån där skulle den här ha kostat 1200kr då sa hon att de ville göra saker för människan och inte tjäna en massa pengar på dem.

Vad tror du om drömmen? har drömt fler gånger att det blir helt mörkt innan jag kommer någon annastans.

Mvh Cathrine

Tescho - Web design, Photography & Doggies sa...

Hejsan!

I natt höll jag på att bli tokig på mig själv. Jag var som ett levande niagarafall. Själva drömmen utspelades i en vanlig vardag men jag blödde näsblod hela tiden - endast ur högra näsborren. Ena sekunden skämdes jag väldigt mycket (då jag hade en hel del vänner runtomkring mig) och andra sekunden sa jag: eh, det är bara blod.

Jag har blött näsblod kanske 3 ggr hela mitt liv men i natt kändes det som om jag skulle förblöda. Jag sökte på "blod + tyda drömmar" och då kommer pengar upp i bilden. Har du några åsikter om detta?

Vänligen
Therese

Johanna sa...

Hej!

Jag har under flera års tid drömt om spindlar. Ibland kryper de i mitt ansikte när jag sover, ibland är de på väg ifrån mitt ansikte på en spindeltråd upp i taket, men i den drömmen jag kommer ihåg mest ligger jag i sängen och plötsligt dyker det upp en jättestor spindel (stor som en 180 cm bred säng) som klättrar upp i sängen från fotändan och ställer sig över mig och öppnar munnen, jag får känslan av att jag strax ska bli uppäten, då vaknar jag gallskrikande. Och oftast är det så att jag vaknar skrikande och rädd efter spindeldrömmarna. Jag var inte rädd för spindlar innan drömmarna började, men tycker att de är riktigt obehagliga nu...

Panikkänslan och rädslan kommer ibland utan att jag drömmer om spindlar, jag vaknar på morgonen och känner en orolig känsla i bröstet och vet att jag har blivit rädd för något o skrikit.

Vad kan detta bero på?


Mvh
Johanna

helena sa...

Hej!
Jag har börjat få återkommande mardrömmar om björnar. Jag är alltid i ett samhälle, nu senast i en coop-butik, när jag plötsligt märker att det strövar brunbjörn i närheten. Ingen annan har märkt dem och jag får panik och skriker och försöker säga åt alla jag ser att de måste akta sig för björnarna. Speciellt utmärkande är att det alltid är en björnmamma med två ungar, och eftersom björnmammor vill skydda sina ungar så är de ju extra farliga. Jag försöker få in folk inomhus, människor jag känner och främlingar, och få dem att stänga dörrarna. Om det är någon som kommit för nära björnarna så måste jag försöka rädda den. Ibland kommer de in inomhus om någon glömt stänga dörren. Jag vaknar alltid precis innan fysisk "strid" utbryter med djuren.

Dagny sa...

jag älskar den här bloggen.
det var så at jag drömmer rätt ofta att jag åker bussar som"skenar" och ibland välter och gör volter i olika drömmar. bussaarna eller "bussen som jag åker i, ofta med min pojkvän, vän eller mamma åker i väldigt hög hastighet på smala bergsvägar och jag vet att sannolikheten för att en olycka ska hända är väldigt stor men jag lägger ingen vidare större oacceptans till det här utan ofta sätter jag endast på mig bältet och håller käften, accpeterar situaationen, bryr mig inte. och inatt åkte jag buss igen, skulle på någon utflykt med ovanstående personer.. någonstans i baltländerna det är väldigt rått och kallt med lortig snö som halvsmält och grå himmel. bussen skenar i nerförsvabckarna men tillslut är det viloläger.. eller hur man ska säga. folk har med sig trangikök och saker nedanför en väldigt brant sluttning. jag bestämmer mig för att se mig omkring.och helt plötsligt kommer jag på mig själv gåendes uppför bergskanten/sluttningen .. jag blir räddare och räddare men fortsätter, vet att det är livsfarligt och jag får mindre och mindre fotfäste. när jag tillslut är på kanten där det är världens brantaste stup min vän ropar till mig och frågar vad jag gör för att ingen skulle välja att gå ut på någon så brant bergtopp själv. då väljer jag att försöka på något sätt att vända tillbaka och när jag har lyckats med det fast min rädsla, mitt dåliga fotfäste, de dåliga greppen om de ruttnadedöda mjuka och gråa avbrutna trädstammarna som jag försöker få ett grepp om och jag börjar ta mig framåt kastar jag plötsligt av mig skorna..? i drömmen skyllde jag på/intalade ajg mig själv att det var för att få bättre fotfäste.. men jag vet att något är relaterat till min pojkvän, jag förknippar något med skorna och honom i drömmer. sen när jag tagit mig ner oskadd, försöker jag be honom att försöka hämta dem.. men det går inte. han avbryter mig varje gång och jag fryser om fötterna.

jag fattar ingenting av det här, jag hoppas på hjälp.

kolla gärna in mina teckningar/illustrationer på min blogg. tack på förhand

MVH Dagny

Sanna sa...

Jag har tre drömmar som återkommer ofta. Detta har pågått sen jag va liten, ca. 9-10år (nu 23)
Den första och det tydligaste är att jag rammlar ner i ett hål med huvudet före.
Hålet är precis lika långt som mig och precis lika brett som mina axlar, villket gör att jag inte på något sätt kan komma ut eller röra mina armar.
Vaknar oftast när jag tror mitt huvud ska sprängas av allt blod som rinner ner i huvuder.

Den andra drömmen handlar om en spiraltrappa i metall som jag springer uppför. Någon eller något jagar mig och jag känner hur den är precis bakom mig.
Allt runt om trappan är vitt .. som att trappan står i ett moln så man bara ser trappan och det vita.
Drömmen slutar oftast med att jag är så utmattad att jag inte orkar springa mer.

Den tredje drömmar är lite mer varierande, fast det handlar om samma grund.
Jag är någonstans, oftast på en marknad. Det blir krig eller någon form av panik på marknaden så¨att alla måste springa. Men jag kan inte, jag springer och springer men kommer ingenstans och ser att alla andra försvinner länge och länge bort.


Har du någon aning om vad drömmarna kan bero på?

dani sa...

HejHej!

Jag har en dröm som jag verkligen vill ha svar på.

Jag har drömt detta 2 gånger (vad jag kan minnas) att jag varit gravid. Jag är bara 13 år och är helt ointresserad utav sex och att ha barn nu. Men drömmarna är så märkliga, jag är lycklig och känner mig förberedd över att få ha ett barn, men jag vet aldrig vem pappan är. Jag kan inte berätta tydligare om drömmarna för det är så svårt att komma ihåg detaljerna.

Hoppas att du kan svara på detta.

Tackar på förhand.

jennifer sa...

Är bloggen fortfarande igång för jag skulle verkligen behöva hjälp!

Malin sa...

Jag har alla möjliga konstiga mardrömmar, och jag drömmer ofta mardrömmar. Jag har bland annat drömt x antal gånger att jag blir överfallen av män, Och vi dom studerna kan jag inte röra mig, jag är medveten om att det är en dröm och är jag med någon försöker jag säga att den ska väcka mig men får inte fram rösten eftersom jag typ sover. det är som att min kropp är paralyserad.

har också drömt ett antal gånger hur mitt ex är med en annan tjej och jag kan inte göra nått åt det i drömmen och får panik, jag och mitt ex har fortfarande kontakt som att vi är tillsammans. han älskar mig och jag älskar honom.

Har också drömt nu att mina kompisar blivit överfallna och att jag inte kunnat göra något utan bara tittat på.
har vaknat livrädd på natten och inte kunnat somna om..

Vad kan alla dom här drömmarna bero på och varför drömmer jag det ofta ?

Freja Rico sa...

Inatt drömde jag att jag tappade tänderna, alla liksom hängde i den sista lilla strängen innan den lossnar helt. det var så obehagligt och verkligt, jag kände hur de skramlade mot varandra där de hängde i munnen och jag tog bort dom en i taget då och då. Vad betyder detta, snälla hjälp mig, för några år sedan drömde jag ofta att jag tappade tänderna.

Anonym sa...

Hej

Har nu 2 gånger drömt om att folk tror att jag mördat någon, när i själva verket bara råkat sett något som gör mig helt skakig/rädd. jag får skulden och kan inte säga i mot. Folk börjar jaga mig & jag flyr från Dalarna till Skåne.lever gömd. alla mina nära & kära hjälper mig, jag finner en ny identitet men.. det slutar alltid med att polisen får reda på var jag befinner mig & det är då jag vaknar (har berättat lite kortfattat)Men i drömmen är jag riktig rädd.

När jag vaknar är jag oroväckande skräckslagen. det har gått så långt att jag börjar tänka ut vad jag ska packa och säga till min rumskompis.. när jag är på väg till han, så kommer jag på mig själv att jag bara drömt.. Men rädslan och förvirringarna är hemska när jag precis vaknat..

Rebecka sa...

Jag drömde inatt om att det var en tjej som jag ansåg som en kompis, men som inkräktade på mitt privata liv. Hon visste allt om mig och manipulerade på ett sätt så jag kände att hon var farlig. Hon var överallt och "stalkade" mig. Jag har ingen aning om vem kvinnan är nu, men i drömmen kändes det otroligt äkta. Jag kommer inte ihåg så mycket, men det är i stora drag. Jag vet att jag kände ett extremt obehag genom hela drömmen och att jag visste innerst inne att hon var "fel".

Irma S sa...

Oj du, du har ju inte uppdaterat på länge. Men iallafall, ibland får jag de märkligaste drömmarna, men inatt så drömde jag något som gjorde mig lite fundersam. Drömde att jag var hemma hos min pappa, och lägenheten var tom, mörk och dyster, allt vara bara grått. Jag minns inte exakt men min vän var där, henne har jag drömt om tidigare förresten, och hon gick runt, men hon försökte gömma sig hela tiden så det blev nästan som en lek, hon gömde sig och jag letade, men ibland försvann hon mitt framför ögonen på mig, Helt plötsligt sitter min pojvän på vardagsrums mattan och äter, jag tittar på honom och ser hur han sätter i halsen och kvävs, och i drömmen så förstod jag inte riktigt vad som hände, utan jag trodde att han försökte berätta någon för mig soom jag då inte hörde, och när jag väl inser att han kvävs så snurrar det runt i mitt huvud och jag står där chockad och tänker vad fan ska jag ta mig till nu, sen så vaknar jag bara. Vill veta vad detta kan betyda, dels det med min vän men är mer nyfiken varför min pojkvän kvävs? Jag har en teori och det är att han kanske vill berätta något för mig som han inte gjort än eller vågar, det han vill berätta för mig kanske kväver honom. Men hoppas du svarar.

Irma S sa...

Glömde skriva en tidigare dröm jag haft om min vän. Men jag ska förklara bakgrunden lite. Jag lärde känna denna tjej i 8an, vi pratade aldrig nästan utan det var mest ögonkontakt men senare började vi ha mer kontakt, sen fick jag reda på massa hemska saker som hänt henne och hon fick mig att må sjukt dåligt under en period och jag mådde redan dåligt innan. Men sen avbröt jag kontakten med henne för allt blev för komplicerat, jag trodde att jag var lesbisk den tiden i mitt liv, så det gjorde allt svårare.


Men till min dröm. Jag var här hemma, min sambo satt i soffan och han pappa med, jag gick ut på balkongen och där sitter hon, likblek med svart långt hår och isblåa ögon som alltid, vi satt och pratade, jag frågade om hennes liv och hur hon mådde, och hon undrade hur jag kunde överge henne och lämna henne, jag visste inte vad jag skulle svara så jag gick och sa till henne att jag kommer strax. Jag gick in till vardagsrummet och gav min sambo en puss och allt detta för någon liten minut bara. Jag går ut till balkongen igen och hon är borta, men på en vit bokhylla så ser jag ett par styckade fötter, och i trädet mittemot balkongen så hänger hennes armar, ögon, öron och ben, och detta gjorde mig så rädd, så jag tittade ner mot marken från balkongen och jag får en konstig känsla av att min yngre syster har varit där men jag kan inte riktigt greppa allt, det enda jag vet är att min vän då lyckades stycka sig själv. Jag förstår inte hur detta går ihop, vet inte hur man kan stycka sig själv. Kanske känner hon att hon gått sönder i bitar?

Chrille P sa...

Fan vad kommentarer!

Anonym sa...

Hej! Jag har har haft den här drömmen flera gånger. Nämligen att jag måste ringa 112, men det går inte! Jag kan inte slå siffrorna, det blir fel när jag trycker på knapparna, och samtidigit blir jag mer och mer stressad..men ibland tar sig denna stressen även en annan form i drömmen, nämligen att jag spelar handboll (spelade när jag var liten) och varje gång jag ska skjuta så går det inte, jag får inte grepp om bollen och den kommer ingenstans - det är så jobbigt! Vad kan detta betyda? Mvh
EMilia

Anonym sa...

Hej!

Jag drömde på morgonen innan jag vaknade att jag var gravid, det var det bästa med drömmen. Drömmen började med att jag skulle till min egen avslutning i gymnasiet (studerar i universitet sen 3 år typ i verkliga livet). Jag gick upp kl 7 på morgonen för att göra mig i ordning och mamma skulle hjälpa att sminka mig i stryka mina kläder, samtidigt som hon skulle göra sig i ordning för jobbet. Jag glömde bort om avslutningen skulle börja kl 8 eller 12, så jag blev stressad. Klockan började bli mycket och jag blev ledsen och arg på mamma för att hon inte hann hjälpa mig att bli klar i tid, jag satte mig i ett hörn, grät och sa "klockan är nästan 12 och jag är inte klar, vad ska jag göra". Pappa satt på soffan bredvid, såg mig ledsen och fällde själv några tårar. Han sa till mamma att hon inte borde va så taskig mot mig o hjälpa mig. Mamma ropade "jag hinner ju inte!" Jag gick för att fortsätta klä på mig och tittade på min mage, den hade precis börjat växa sådär att det nästan inte syns. Jag strök mig på magen och tittade på den, jag kände en mys-känsla och var glad. Mamma sa skynda, gå nu. Jag hittade ingen klänning och tog på mig nån tröja och byxor. Jag kom till skolans matsal precis när betygen skulle delas ut. Jag var ängslig över att jag inte hade nån fin klänning på mig för att ta emot betygen som alla andra tjejer. Många blev uppropade och jag insåg att det snart skulle bli min tur och tänkte att jag skulle hinna hem, byta om och komma tillbaka innan det är min tur. Jag sprang hem och tog på mig snabbt en vit sommarklänning, inte den finaste. På vägen tillbaka gick jag vilse och kom försent till uppropet. När jag kom till skolan var avslutningen över och alla samlades på skolgården och i kafeterian. Jag kom på att om man inte kommer till avslutningen, skickar skolan hem betygen. så det var pinsamt att jag sprang hem och bytte om. En tjej frågade varför jag har bytt om och jag sa att jag hade varit på fest och skulle bara se vad som händer i skolan och säga hej då. Tjejen svarade hånande "i den där klänningen? det där är ju ingen festklänning hehe". När jag kom hem såg jag att magen hade växt 2 cm till och blev glad, jag sa till min kille "vår bebis växer".

Jag har haft barnlängtan hur länge som helst nu och känt att min biologiska klocka börjar ticka, fyller 24 år 23 november. Men på senaste tiden har jag inte tänkt på barn.

Vänliga hälsningar

Caroline sa...

Hejsan! Nu vet inte jag om ni fortfarande svarar och gör olika drömtydningar. Det va ju ett tag sen sista inlägg men gör ett försök iaf.
Från och till under några år har jag drömt om att åka hiss vid min gamla lägenhet. Det är alltid vid lägenheten och aldrig hiss någon annanstans. Men när jag åker hissen så finns nästan aldrig våningen jag ska av på. Antingen finns den inte alls eller så åker hissen bara förbi våningen. Vad kan det betyda?

Anonym sa...

Hej!
Jag har de senaste nätterna haft liknande drömmar, att jag på olika sätt undkommer döden med nöd och näppe.
Senaste drömde jag att jag skulle ta mig genom trafiken, jag hade bråttom och två bussar kom emot mig. Jag hamnade emellan dem och trodde att jag skulle krossas mellan bussarna. Jag kämpade för att ta mig ut, men tänkte att jag nog skulle dö.
Jag lyckades i alla fall rädda mig själv, på något sätt klättrade jag upp på en av bussarna (i drömmar är ju allting möjligt) och jag klarade mig. Efteråt svimmade jag, och någon tog mig bort från trafiken, i säkerhet.
Det konstigaste var nog att jag inte var rädd i drömmen utan kunde tänka väldigt rationellt, jag var alltså inte rädd för att dö!

Vad kan detta betyda?

/Agnes

Anonym sa...

Jag drömmer att jag kör bil och en liten fågel far in i framrutan, den skadas inte men flaxar och försöker febrilt ta sig därifrån med vindtrycket gör att den pressas mot rutan. Jag upplever förtvivlan för den stackars fågeln och saktar så fort jag kan ner mer och mer men inte förrän jag stannar helt så kan den ta sig därifrån. Då blir jag otroligt lättad.

Mvh//Helena coloured_cobs@hotmail.com

Anonym sa...

Hej mitt ex dog i höstas en tragisk död.. vi var tillsammans i 3år när vi var tonåringar.. saken är den att jag har drömt om honom att vi pratar och träffas och jag vet i drömmen att han är död och jag är ledsen.. vi har kysst varandra och jag tror i drömmen att jag tar tillbaka han för jag tror i drömmen att jag kan rädda han men då försvinner han och jag kan kolla på himlen och bara fråga i drömmen varför sen kollar jag ner i marken sen vaknar jag.. jag har drömt om honom flera ggr. vill tillägga att jag har en sambo sen 5år tillbaka och en son.. kan någon tyda mina drömmar snälla jag vill veta vad mitt ex vill.. Anna

Anonym sa...

Drömde att mitt ex sökte upp mig på en fest jag var på. Han kom dit för att leta efter mig. Så fort han såg mig kom han fram till mig och kramade mig hårt och sa att han saknat mig. Han hade vit jacka.
Samma natt drömde en vän till mig att mitt ex slog mig.

Har även drömt att jag var i ett stort hus eller hotellområde där jag var jagad av flera personer som ville döda mig. Mitt ex vänner var några av dom men når de väl hade chansen lät de mig gå. De hjälpte mig komma undan.

Hanna Mats sa...

hej vän jag blev sårad och hjärtkrossad när ett mycket stort problem hände mellan mig och min man för sju månader sedan i mitt äktenskap. så hemskt att han tog fallet till domstol för skilsmässa. han sa att han aldrig ville stanna hos mig igen och att han inte längre älskade mig. Så han packade ihop från huset och fick mig och mina barn att gå igenom svåra smärtor. Jag försökte med alla möjliga medel att få tillbaka honom, efter mycket bön, men utan resultat. Och han bekräftade att han hade tagit ett beslut och aldrig ville träffa mig igen. Så en kväll, på väg tillbaka från jobbet, träffade jag min gamla vän som letade efter min man. Så jag förklarade allt för honom, så han sa till mig att det enda sättet jag kunde få tillbaka min man var att besöka en förtrollningskastare, för han gjorde verkligen det också. Så jag trodde aldrig på magi, men jag hade inget annat val än att följa hans råd. Han gav mig sedan e-postadressen till trollformaren han besökte. DR alaba. Nästa morgon skickade jag ett e-postmeddelande till den adress han gav mig, och trollformaren försäkrade mig att jag skulle lämna tillbaka min man under de kommande två dagarna. Vilket fantastiskt uttalande!! Jag trodde aldrig på det, så han pratade med mig och berättade allt jag behövde göra. Sedan gör jag dem utan en ökning, så under de kommande två dagarna ringde överraskande nog min man som inte hade ringt mig under de senaste 7 månaderna för att meddela mig att han skulle komma tillbaka. Så underbart !! Så han kom tillbaka samma dag, med mycket kärlek och glädje, och bad om ursäkt för sitt misstag och smärtan han åsamkade mig och mina barn. Sedan från den dagen var vårt band starkare än tidigare, med hjälp av en stor förtrollningskastare. Så jag kommer att ge dig råd om du har några problem, kontakta dr alaba på e-post: dralaba3000@gmail.com eller kontakta honom på whatsapp och viber med detta nummer: +1(425) 477-2744.......