tisdag 8 september 2009

Joannas spindeldrömmar

Hej,
Jag har på senaste tiden haft återkommande drömmar att spindlar kryper på mig när jag ligger och sover. Nästan så att jag vaknar av det och försöker skaka bort dem från mig. Jag har dessa drömmar ett par gånger i veckan.

Vad kan detta betyda?

Hälsningar
Joanna


Hej Joanna!

Jag kan bara göra en väldigt generell, intuitiv tolkning här eftersom du inte skrivit några detaljer. Jag tolkar det som att du bär på obehagliga känslor/minnen som du kanske förträngt, som du inte vill ta på eller möta. Känns lite som att det är undermedvetet material som vill komma upp till ytan och medvetandegöras. Kan bara råda dig till att konfrontera smärta och obehag rent medvetet så slipper du bli påmind om det i drömmarna. Ta tag i det obehagliga, känn känslorna, släpp fram smärtan. Du kommer överleva och kan bara bli starkare av det.

MVH
/SoulEvolver

10 kommentarer:

isabelle sa...

Hej, jag ska skriva en artikel i tidningen mama och skulle vilja fråga dig några saker. Har du lust att maila mig på isabelle@isabelle.se så berättar jag mer?
Isabelle

Mimo sa...

hej vill du ha fler läsare på din blogg så klicka på följande :)
http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Yapoo.blogg.se

ha en bra dag!!

anna sa...

Jag och några vänner skulle gå ut. Det var snö ute och det var något slags jippo utomus. Vi kommer fram till tillställningen och då stirrar en man vid 30årsåldern på mig och såg verkligen aggressiv ut. Han hade en kniv i handen och var arg för att jag var så "glad" och "tramsig". När jag sedan höll med honom och verkade laid back så lät han mig vara och jag fick gå.

Jag drömmer också ofta att jag blir jagad. En annan dröm är att jag umgicks med några vänner och sedan hade jag tydligen gjort något fel, så jag hoppade ut genom fönstret och sedan fick jag hitta olika gömställen att gömma mig på, medan dessa då jagade mig. En gömma var under några plankor på en tunnelbanestation.

Anonym sa...

Hello mates, fastidious paragraph and nice urging commented at this place,
I am truly enjoying by these.

My webpage ... best led tv reviews 2011

Anonym sa...

Hello I am so excited I found your blog, I really found you by
error, while I was browsing on Yahoo for something else,
Nonetheless I am here now and would just
like to say thanks for a remarkable post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design),
I don't have time to look over it all at the moment but I have bookmarked it and also included your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a great deal more, Please do keep up the awesome work.

Review my web blog http://www.legacy-studios.org/wiki/index.php?title=User:VickyWald

Anonym sa...

Great article! We are linking to this particularly great
post on our site. Keep up the great writing.

Here is my web page; how to get .edu .gov backlinks

Anonym sa...

Great article, exactly what I was looking for.


My site - mike's truth about abs reviews
Also see my site - sex-tweet.net

Anonym sa...

Υouг post haѕ estаbliѕhed helpful to me perѕonally.

It’s really helpful and you гeаlly аre naturallу eхtremelу well-infoгmеd оf this tуpe.
Yοu have expoѕed my sight tο
different thoughts аbοut this particular topic uѕing interesting anԁ гeliablе content matеrial.
Feel free to surf my web-site Xanax

Anonym sa...

Υour report hаs verifieԁ necessary tо us.
Ιt’ѕ veгy useful and уou're clearly extremely knowledgeable of this type. You get popped our face for you to various thoughts about this particular topic along with intriquing, notable and strong written content.
Also visit my web blog ; Valium

Anonym sa...

e cig, ecig, electronic cigarette, e cig forum, electronic cigarettes, electronic cigarette reviews