torsdag 22 maj 2008

Glassdröm

Jag har haft flera åtrekommande drömmar om glass. Jag är i en jätte stor mataffärdär dom liksom har jätte stora hyllor med glass i stora lädor. de �r typ kulglas fast i jätte stora paket. Först får man smaka på glassen och jag kommer ihåg att jag smakade på nån grön som jag tyckte var jätte god. Plcoakde sen hur mcyek som helst av den glassen. sista drömmen ag drömde om glass så var den slut och jag såg några andra som köpt en hel kundvagn med den smaken. Jag går fram till dom och säger att dom får dela med sej. De gör dom sen plockar jag några andra smaker sen vaknar jag.. Aldrig drömmt om glass på de här viste förut så de skulle va skoj att veta vad de byder =)




Hej, och förlåt för att det har dröjt så länge innan vi svarat! Din dröm låter rolig och det första jag tänker på är att du, när du drömde det, var i en situation där du trivdes och tog för dig av sånt du gillade. jag tar för givet att du älskar glass. Du springer runt i ett stort varuhus och smakar grön glass. Jag tyder det som att du kände dig glad och oändlig vid tiden för drömmen, du mådde bra, och det kan ha haft att göra med hjärtat(den gröna glassen, grönt är hjärtchakrats färg).

I den sista drömmen har det ändrats lite, du märker att glassen är slut och ber andra att dela med sig av den. Alltså, du är inte längre i samma överflöd som under den första drömmen men du tycker ändå du har det bra eftersom du får ta del av den med andra människor som är snälla mot dig. Jag vet inte riktigt vad det hela handlar om mer än att du i första drömmen är med i något i livet som känns jättebra och du får hur mycket du vill av det, och i den andra drömmen har det försvunnit men du kan ändå få den genom att andra är snälla. Om det handlar om kärlek eller hopp, jobbsituation eller livet i allmänhet. Hur som helst så mådde du väldigt bra under den tiden du hade drömmen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej. Tack för tolkningen! Nu är de ju ett tag sen drömmarna var men enligt min blogg var jag inte alls så vidare glad under den tiden då jag kan tänkas mej ha drömt de. Var nog snarare tvärtom, mycke stress och sånt. Kan de finnas nån annan betydelse?

Anonym sa...

Är du ens samma person? du har verkligen förbättrat din stavning sen "sist du skrev".

vandrarvild sa...

Ja, det där undrar jag över jag med...