tisdag 8 juli 2008

Ann-Sofies dröm

Ann-sofie sa...
Har haft en väldigt stressande dröm, det var nästan så jag hyperventilerade när jag vaknade. Drömde att jag var på mataffären Lidl och sökte jobb. Vid anställningsintervjun frågade chefen mig en massa konstiga frågor som jag inte fattade vad hon menade så jag kunde ju inte svara på frågorna. Jag blev mer och mer frusterad och stressad ju fler frågor hon ställde. Inte en enda fråga kunde jag svara på. Vad betyder det?



Hejhej! Jag vet inte vad du tycker om Lidl men själv tänker jag genast på hur personalen där blir dålig behandlade och Lidl är väl en av de kedjor som blivit anmälda flest gånger för just detta. Men att få panik över att inte kunna svara på en massa frågor har helt enkelt med att göra att man känner att man inte räcker till och kanske inte har den kunskap som krävs för något; i det här fallet jobbet. Skulle du på intervju på Lidl på riktigt, dagen efter drömmen?
Men det betyder bara att du kände dig otillräcklig och sånt blir man ju alltid stressad av. //Lena

Inga kommentarer: